Onsdag

igår var jag med lou! var lite här först, och hon fick sitt kaffe :P sen var vi på citygross med. första gången för mig, wohoo!
köpte dricka, vindruvor, "chips" och tuschpennor xD
hem sen.

tog det lugnt typ. sen käkade vi maat. nördade oss vid varsin datorn sen. var ute och tog bilder sen :)
satt vid datorn sen. soov.

gick upp runt halv 10 idag. frukost, FILM. sen typ slappat.
solade en timme på balkongen med och fick mer färg :D

vid 3 träffade jag tilda i stan. kollade lite i affärer och så. sen tränade vi. skönt!
sen bestämde vi oss för att köpa med oss mat och sätta oss i picassoparken! skulle först köpt på daisy's, men där var ju stängt för att salladen var slut. okej?! :S hello var också stängt.
så vi köpte sallad på hemköp. + jordgubbar, vindruvor och popcorn :D det var myysigt med min babe :D hihi
satt där ganska länge, gick runt i stan med.

nu tar jag det lilla lugna, men sova snart.

imorn blir det nog sola på stranden med tildis :D hihi. MER FÄRG :D på hela kroppen dessutom ^^ inte så lätt på balkongen xD

sen blir det väl ta det lugnt. vänta på att det blir kväll xD tilda kommer nog vid 6, kanske käka här med :) sen kommer lou och simon vid halv 7!

ska bli fett skoj iaf :D supa supa! bara jag inte blir lika bakis denna gången xD


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0