Torsdag

hemma från gbg!

i tisdags kväll tog vi det lugnt, kollade på TV och så.

igår åkte anna och jag in till stan vid 11, gick och kollade i lite affärer. jag köpte pärlor och elastisk tråd till dom på panduro :P sen fikade vi på espresso house med. kollade i lite fler affärer. sen åkte vi hem.

pysslade lite hemma hos dom, på olika saker.

käkade mat sen, och var ute och gick i över 2 timmar i slottskogen =) sen kom vi hem och fikade och kollade på TV.
la mig vid elva.

idag gick jag upp vid 10, kollade på TV. sen kom anna upp med och vi åt frukost.
tog det lite lugnt, sen var vi ute och gick i två timmar typ. kom hem sen och fikade.
var hemma sen bara. sen käkade jag och anna på en italiensk restaurang nära dom. fyfan vad mätt jag blev :P
kollade lite TV, sen stack vi till stationen innan sju. väntade lite, så kom tåget sen =)

bara suttit här sen.

imorn blir det stan med tilda på dan, sen hem till lou och fika. sen ut med tilda och lou på kvällen :D

snart sova dock, astrött!


SHOPPING I GBG



jeansshorts från cubus




kofta från monki



tröja från indiska


PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Trojan ar ju sa underbart sot! Bra kop;)

2009-04-24 @ 02:24:17
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0