Upside down

idag har det bara varit chill. var iväg innan och tänkte hämta ut mina biljetter. men icke sa nicke, biljettluckan var stängd på söndagar xD aja, fixar det på morgonen imorn =)
cyklade inom coop och köpte hårinpackning =) behövs.

kom hem sen, satt lite här och fixade mat sen.
har packat ner kläder och sånt, en del grejer ska jag ju som sagt använda ikväll och imorgon. ska bli kul att komma dit! få träffa anna, va i gbg, bara ta det lugnt =)

så imorn blir det upp vid 9, cykla först till mammas jobb för att skriva ut ett värdebevis (har ju dock redan betalt biljetterna med det, men eftersom jag ändrade från mobilbiljett till att hämta ut biljetterna så) men lär ju inte behöva betala en gång till! sen till stationen och hämta biljetterna efter det :)

hem sen och fixa mig och packa det sista, kolla så jag har allt och så. ta en buss 12.45 till stan, sen går tåget 13.20. framme 14.32, sen möter anna mig =)

ska snart gå och duscha och lägga inpackning i håret. ska nog kolla in filip & fredriks nya program sen med, tillsammans med popcorn =)

kanske jag hinner skriva imorn, annars så blir det på torsdag! kanske jag får låna en dator när jag är där med, annars nås jag på mobilen! har dock inga pengar på den xD


HA DET SÅ BRA!


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0