090824

Sorry för dålig uppdate.

Blev tre gånger tränat förra veckan av mig och Tilda :)
Denna veckan jobbar hon mycket, så ska försöka göra det själv.

I torsdags kollade jag på Patrik 1,5 som jag hyrt, asbra!
Pratade med älsk på msn <3 Även i tele innan vi la oss, mys! :)

I fredags blev jag visad på några ställen jag skulle städa idag.
Sen hem och äta, ta det lugnt. Träffade Tilda och så tränade vi.

Hem sen, duscha och fixa sig. Skulle träffa Oscar :) iih <3
Vi kollade på film och myste hos honom. Käkade pizza och kollade på Färjan med :P
Mer filmer på kvällen, sen la vi oss. Skulle ju tyvärr upp och jobba i lördags :(

Kom hem efter jobbet, tog det lugnt. Älsk ringde, så pratade vi lite.
Han skulle komma till mig vid halv 1 :) Duschade och mötte honom sen.
Vi handlade lite grejer. Sen kom vi hem, myste, somnade på min säng :b

Lou kom vid 5, fixade mig med.
Jag och älsk hade tagit en varsin mintuu shot innan, den tog xD
Konstigt när jag bara hade ätit en gång på dan :P
Käkade sen, och vi drack.  Tilda kom sen med.

Hade kul, drack och så :)
Fick följa Lou hem sen, för hon mådde inte så bra :/
Tilda skulle med hem.
Så Oscar och jag gick till Bellman Bistro i AC :b Köpte en smirnoff ice.
Sen väntade vi på bussen till stan. Kom in, vi gick till Bulls. Drack där.
Blev även La Cocaracha. Kul kväll med älsk <3

Kom hem vid 3, kollade en film och somnade.

Vaknade igår och mådde inte så bra :b Spy och ligga i sängen >.<
Men älsk var ju med här <3 Han åkte hem vid 12 sen, följde honom till bussen.
Låg och vilade lite sen. Duschade sen, och sen till jobbet.

Jobbade på Concilia, segt som fan. Satt ensam i ett rum, kul :S

Älsk var vid busshållsplatsen när jag slutade, missade dock en 20-buss >.<
Så vi fick vänta lite, sen hem till mig :)
Kollade Irene Huss - Guldkalven. Jag åt, sen lämnade jag Lou's grejer.
Sen såg vi klart filmen, såg även Skärgårdsdoktorn :) La oss vid 1.

Idag gick jag upp vid 6 >.< Älskling var med uppe sen.
Han tog bussen sen. Saknar honom redan <3

Jobbade sen, gick väl bra.

Hem, tog det lugnt. Sen blev jag visad på andra ställen.

Kollar på Färjan nu, det är bra! Färjan 3 kommer den 7 september :D
Måste följa det (a) Haha ^^


PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0