Yes

Jobbade igår som vanligt, var klar vid 10.
Kom hem sen, tog det lugnt bara.

Vid halv 2 stack jag till salongen, tog ut pengar och käkade lite.
Gick till salongen kvart i 2  sen, men Tess kunde börja redan då,
för hon hade inget att göra :b

Slingade i hätta sen, jättefint blev det :D

Sen cyklade jag hem, tog det lugnt, spelade Woobies och kollade på film med Marcus.

Käkade sen, duschade snabbt. Så kom Tess vid 7 :)
Fixade mig, sen cyklade vi till Jessica i Fyllinge. Inte så mycket folk, men var rätt skoj =)
Badade i hennes pool xD Duschade fem pers i samma dusch med, haha xD

Jag och Tess cyklade hem vid 2, sov hos henne.
La oss vid 3.

Vaknade vid 10 idag, gick upp och åt frukost.
Tess fixade sig, så cyklade vi hem till mig så jag kunde fixa mig.
Sen cyklade vi hem till stan, skulle kolla in Marinfestivalen.

Vi såg EMD på stan :D Haha, dom gick helt vanligt där alla tre :b
Såg ju inte att det va dom först. Snygga ;) Haha.

Sen var vi på festivalområdet, köpte godisremmar och munkar.

Käkade kycklingsallad på Fribergs sen =)
Cyklade hem sen.

Bara tagit det lugnt sen.

Imorgon är det jobb, börjar 6.
Men slutar typ vid 11 :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0