Yesterday you told me about the blue blue sky

Så, nu ska jag blogga! Blir så jobbigt när man får skriva så mycket :b

I fredags så kom jag hem efter jobbet, packade och duschade och så.
Sen kom mormor & morfar hit och hämtade mig och mamma :)

Var framme i Gbg vid 5.
Kom hem till Anna och min morbror Anders, tog det lugnt och sen åt vi :)
Var ute och gick ett tag sen. Skönt!

Kom hem, kollade på TV. Sen la vi oss.

Vaknade vid 8 i lördags, och gick upp vid 9. Frukost, fixa sig och så.
Sen åkte mamma, Anna, jag och mormor in till stan.
Blev två linnen på rea från Gina Tricot, 49 kr styck (tidigare 149), örhängen från Indiska för 12,50 kr (tidigare 59),
jeans från Kappahl, kostade 499 men fick 25 % av Anna, så kostade dom 374, 50 :) TACK ♥
Köpte även ett nytt rouge som behövdes.

Tog det lugnt när vi kom hem, sen fixades det lite igen eftersom vi skulle ut och äta :)
Blev på en grekisk restaurang, gott! Jag åt souvlaki, YUMMIE.
Gick en sväng efter maten med.

Hem sen, kollade TV. Jag va astrött :b

Vaknade vid 9 i söndags, åt frukost och så.
Runt 11 åkte vi till Hisingen, kollade i affärer.
 Hittade ett par ljusa slitna jeans på Gina Tricot, 99 kr kostade dom :D (tidigare 399)
+ en väska för 249 kr som jag ska få när jag fyller år :D
Efter det skulle vi hem till mammas och min morbrors kusin och åt mat.
Hans kompis är från Kina så han gjorde kinamat :D GOTT!

Hem efter det sen. Tog det bara lugnt.

SKÖNT att sova länge igår :B Tog det mest lugnt på dan sen.
På kvällen träffade jag Lou, hon kom hit, och sen gick vi till donken.
Drack kaffe/choklad och åt glass :D Sen blev det även en cola för mig (man blir törstig av kaffe),
och mozzarella sticks ;D Sen gick vi en sväng, började dock regna >.<
Sen gick vi hem till.

Jag tog det lugnt vid datorn sen.

Idag var det lugnt på förmiddagen, sen träffade jag Tess runt 2.
Vi skulle in till stan, gick i affärer och kollade lite.
Sen blev det mat på Fribergs, blev ost/brie-baguett, cola + arraksboll för mig.
Blev en sväng till, sen cyklade vi hem till henne. Kollade TV, sen cyklade jag hem.

Väntar på Lou nu, så ska vi kolla film :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0