22.09

Sitter här nu, kollar på Allsång på Skansen: 30 år, käkar choklad och dricker vatten.

Förstår inte, ikväll, igår och i förrgår så har jag blivit hungrig ungefär vid denna tiden :S
Jag har ju ätit middag, fattar inte.. Yeye.

Imorn ska jag iallafall till stan med Tess!
Längesen vi träffades nu, tyvärr!
Saknat henne ♥

Ska käka lunch och gå i stan :)

Sen på kvällen ska brorsan firas! 15 år fyller han, lilla plutten.
Haha, av mig ska han få julkalendern Kaspar i Nudådalen (vet att han vill ha den), och kondomer xD
Haha. Lite skämt, men han fyller ju faktiskt byxmyndig.

Så det blir lite släktbesök av farmor & farfar, faster med familj.
Och smörgåstååååårta :D (DEN ÄR SÅÅ GOD) hihihi.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0