Give a little love

Idag var jag uppe redan vid 6, det ni!
Käkade macka med julskinka (åååh <3)

Kom till dagiset tidigare än jag brukar :b

Bara fyra barn idag, så det var ganska chill.
Fick sluta vid 1 :D

Kom hem, började kolla på Sleepy Hollow,
men blev så trött så stängde av.

Somnade ._.
Har inte gjort så mycket sen dess.

Duschade nyss, och nu ska jag se klart filmen.

Sen hoppas jag på att få sluta tidigare imorn med :))
Träffa Tildis i stan imorn; shoppa & käka på Bulls :D
Ska köpa en fiiin väska med nitar på Kappahl :D
Min babe <3


GODNATT, puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: tack så mycket! typsnittet i inläggen är Tahoma :)

2009-12-22 @ 17:01:45
URL: http://micaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0