Äntligen!

Jaa, nu ska ni få en update ;D

Förra lördagen, den 14 februari var det födelsedagsfest/förfest hemma hos Mårten i Harplinge som fyllde 20 år.
Det var mycket skoj :) Mycket folk och så, så det var skoj.
Vid 12 typ så tog Tilda och jag en taxi tillsammans med två andra in till stan. Slapp betala, tack :P

Inne i stan så köpte Tilda först cigg, sen gick vi på toa på Asian. Sen blev det B&B, även hela kvällen.
Gillar inte det så mycket egentligen, men men. Funkade =)
Taxi hem till Harplinge runt halv 3-3 igen, där jag sov ^^

Hem vid 3 på söndagen.
Tog det mest lugnt sen.

Förra veckan var rätt slapp, men ändå seg. Inget vikariejobb på skola eller dagis :/
Har mest tagit det lugnt.
I onsdags kväll var jag hemma hos Tilda på kvällen, det var behövligt då jag behövde lite tröst.
Tack babe! <3 Blev TV med henne och Sam sen med :)

Juste, umgick med Tess på tisdagen med, det var skoj! :)

Helgen var rätt skoj :)
I fredags blev det en lugn hemmakväll ensam.
I lördags var det städ på H&M och HP även denna veckan.
Vid 5 blev Lou och jag hämtade på Eurostop, skulle på födelsedagsfest till hennes kompis utanför Ängelholm :P
Det var mycket skoj :)

Vi fick skjuts hem därifrån igår, sen var jag hos Lou i Laholm. Trevligt :)
Sen kom mamma och pappa och hämtade oss.
Kollade på TV och Beck hemma sen, med gott till.

Idag har jag inte alls gjort mycket :/ Film, TV typ.

Snart kommer Lou hit.
Blir lite pluggande (för hennes del, och jag hjälper henne), snacka lite skit, och dricka kaffe :P

Imorgon är det körlektion kl 2 (var det dubbel?!) Haha, kommer inte ihåg ^^
Sen träna med Tilda :)


Ska inte vara dålig på att uppdatera mer :)

HA EN BRA KVÄLL!


PUSSPUSS!





bild 1: Tilda på toa hos Mårten :P
bild 2: Jag, Mårten och hans norska kompis Tom på B&B :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0