I got a man with tho left feet

Blev lite sent igår som vanligt, hihi.

Vaknade vid 11 idag, men orkade inte gå upp förr än vid 12 :P

Gjorde tomatsoppa med makaroner idag igen :P Kollade på Mordkommisionen med =)

Sen satt jag lite vid datorn. Sen in till stan för att träna med Tilda. Kollade i några affärer med.
Hade ju tänkt ha klänning på lördag, men hittar ju ingen.

Så ska satsa på ett nytt snyggt linne istället ;)

Tar det bara lugnt nu, kollar på film.

Tror jag ska sticka till Willys snart dock, köpa frukt :) = nyttigt godis ;D Haha.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ringer om nåt jobb.
Annars blir det teori sen.

Juste, fick sms innan att mitt paket från H&M har kommit! :)
Skulle kommit nästa vecka, men kom tydligen idag. Dock har jag inga pengar förr än på fredag.
Men mamma sa att det kan ligga kvar till då. Så då ska jag hämta det!

Woohoo :)


Willys snart då.. Sugen på frukt :D


PUSSPUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0