I wanna see you shake your hips and learn

Idag vaknade jag vid 11 och gick upp.
Gjorde GOD frukost (bilder kommer sen);
gott grovt bröd med ost och gurka, smoothie med blåbär, havregryn, yoghurt och lite apelsinjuice, vindruvor
och latte :) YUMMIE! Gott och nyttigt ;)

Så får det fortsätta med! Nyttig mat.
Andra dagar så får det bli gröt eller typ flingor och frön med yoghurt.

Men nu ska jag ta och värma tomatsoppan från igår.
Sen ska jag till Eurostop en sväng. Känner för att tröstköpa nåt litet från H&M.
20 % där med ju! + att jag måste köpa en ny deo.
Dom hade dom vita tygskorna med dragkedja på H&M i stan..Hoppas dom finns på Eurostop? :O

YEYE, fixa mat.


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0