Mr.Moon

Yees.. var på Willys innan och köpte frukt!
Blev passionsfrukt, mango och vindruvor :) + att vi hade bananer, äpplen och apelsiner hemma.
YUMMIE!

Haha, apropå bananer; Mårten hade ätit 8 (!!) bananer efter sin träning innan. HAHAHA.
"Det blev ju över". Haha, för söt. Inte konstigt han hade ont i magen :P

Annars har det varit soooft. Fast lite lamt nu.
Mårten försvann från msn, dunno where. Tråk :(
Ingen annan att snacka med + att jag inte har nån musik på.

Funderar på att dra igång nån bra filmis!
Har ju video på mitt rum nu med om jag inte sagt det? :D Älska VHS ♥
Många bra filmer inspelade, HIHI.

Nope, film blir det. Borsta gaddarna först bara :]


IIIH, snart lördag. Och det är inte alla ♥-sdag jag tänker på.
utan PARTYYYY :D Woohoo.
Lön på fredag bwt, JATACK! Köpa massa nytt fint och behövligt till lördag.

Undrar om dom ringer om vikariejobb imorn?
Annars så hade jag tänkt att börja dagen med god frukost, sen ut och gå! Ta fina bilder med :)
Sen göra god lunch!


Vi får se vad som händer.


VI HÖRRRRRRS!


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0