Sjuk? :(

Igår satt jag vid datorn, hade Änglagård på med :)
Blev lite sent, hehe.

Runt halv 9 idag ringde dom från vikariepoolen och frågade om jag kunde vara på Bäckagårds förskola.
Var lite osäker först,  ville helst inte cykla. Tänkte att jag inte hade pengar till buss med.
Men jag sa ja iallafall. Behöver ju pengar!

Så klädde på mig och åt.
Sen tog jag bussen till stan, sen vidare till förskolan.

Lekte med barnen, passade dom ooch så. Fick sluta vid 2.

Tar det lugnt nu. Känner mig dock lite sjuk :(
Lite ont i halsen, och lite feber. Jag är rätt varm!
Fuck.. Får får vara på förskolan imorn med, men får se hur jag känner mig.

Kollar på Skärgårddoktorn nu och chillar.

Ska städa lite på mitt rum snart. Ganska stökigt :P
Kommer ju folk hit sen som sagt. Tilda kommer nog lite innan :)

YEYE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0