Tisdag

Yes, i fredags var det Underbar! Skoj :D
Jag var hos Tilda (eller Sam då) vid halv 8. Vi fixade oss och drack lite.

Sen skulle vi på förfest hos Masse. Men när vi var vid hans lägenhet så var dom på väg till en annan. Gaah :P
Den fick vi med komma på :) En tjej som hade den. Asstor lägenhet, men snygg!
Var där ett tag, sen skulle vi till Underbar. (Hon bodde förresten typ 100-200 m ifrån)
Tilda gick hem dock, hon hade ont i magen :/

Jag gick till Mårtenson ändå. Stod i kön, tog lång tid! Var så jäkla kissnödig med :P
Men en gullig tjej (från Sannarp med, i 3:an) sa att jag skulle gå iväg och kissa,
så kunde jag ställa mig på samma plats i kön igen :P) Snällt!
Sen kom vi äntligen in. Träffade på Masse när jag kom in.
Sa att jag var ensam, för Tilda hade gått :):P Sen träffade jag på Mårten med igen, och sa samma till han :P

Då drog han med mig till dansgolvet, där vi dansade :P Ja, lite mer haha ^^
Sen var han typ däckad :P Men jag satt med honom tills han skulle hem iaf =)
Sen cyklade jag hem!

Satt vid datorn, kollade på Kvarteret Skatan när jag kom hem.
La mig sen.

Upp och städa på H&M i lördags. Sen kom jag hem, tog det lugnt. Datorn typ.
Tog det bara lugnt. Vid 5 kom Lou till mig.
Satt lite vid datorn typ. Min kusin, faster och hennes man var också här.

Sen käkade vi. Kladdkaka med :D Sen gick jag & Lou till Sams lägenhet.
Jenny kom också dit. Vi kollade på Barnhemmet, den var bra =)
Sen berättade vi en massa skämt, hade kul :D

Jenny skjutsade hem mig & Lou till mig sen =)
Blev datorn för mig, och Lou läste när vi kom hem :P
Sen la vi oss.

Upp vid 9 i söndags. Lou skulle ju tatuera sig! :D
Så vid 10 körde vi till Hylte. Var framme innan 11.
Det tog ungefär 3 timmar för tatueringen. Fin blev den!

Sen käkade vi pizza i Hylte, gott!
Sen hem. Tog det lugnt sen.

Satt vid datorn på kvällen. Jag stängde av den och gick och la mig...Efter 4! xD
Haha. Snackade med Mårten på msn =)

Skulle dock upp och jobba igår :P Vid 8 ringde dom och undrade om jag kunde vara på Frennarpsskolan.
9-15. Var med på deras utegympa (brännboll & fotboll) Dom hade sina vanliga kläder alltså ^^
Jag hade helt fel skor och höll på att frysa fötterna av mig.

Tog det bara lugnt resten av dan och kvällen.
Mitt msn har typ fuckat sig! :( Vet inte vad det är. Lou är iaf snäll, har hjälpt/hjälper mig! Tack <3

Idag hade jag körlektion 9.30, gick bra.
När jag kom hem la jag mig i soffan med mitt täcke och kuddar =) Kollade på Skärgårdsdoktorn.
Gjorde mat sen, och satt vid datorn.

Vid halv 3 gick jag till mammas jobb.
Fick dock köra hem först, skulle hämta övningskörningsskylten och hennes handledarepapper
Skulle övningsköra! :D Dom skulle till stan med.
Sen betalade jag min körlektion.
Övningskörde sen! Gick rätt bra :)

Hem sen. Tagit det lugnt.

Övningskörde till Eurostop med mamma nyss.
Köpte gottit på Willys; Less Fat Sour Cream & Onion, Tutti Frutti & Cola Zero ♥

Kolla på Skärgårdsdoktorn :)


Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.
Men på kvällen kommer iaf Olivias mamma hit, ska visa lite sminkprodukter och så :)
Tilda kommer hit, min kusin och min faster och kanske mammas kompis.

Det blir Änglagård istället, nu när jag har video med på mitt rum! :D
Skärgårdsdoktorn sen ^^


Älskar dom filmerna <3



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0