Torsdag

Idag gick jag upp runt halv 10, käkade frukost. Sen cyklade jag till körskolan!
Hade enkel lektion idag, gick rätt bra. Måste dock börja plugga mer på teorin!

Var även inne en liten sväng i stan efter, köpte ett par denimleggings på Vila :)
Mucho najs!
Hittade även en fin sjal på H&M som jag la undan, ska nog köpas imorn!


Kom hem sen. Pappa och käkade thaimat, yummie :)
Bara tagit det lugnt sen, kollat film och vilat.

Bara lilla lugna nu ^^

Snart blir det fika; kaffe & daimtårta, yum-yum ;D

Imorgon blir det träna med Tilda istället, stan en sväng.
Sen vid 3 hem till min faster för att min kusin fyller 4 :)

Sen är det förfest (inte bestämt var än) och Underbar! :D
Kommer bli bäääääääst :)


Förresten, vilka läser min blogg? :)
Lämna namn och bloggadress om du har ;P






Leggingsen (?) ;)


PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: emmaaaw

I DO! :D

2009-02-26 @ 23:43:17
URL: http://emmaaaw.minpenna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0