Update

Igår var det mest lugnt.
Städade på H&M.

Sen kollade jag lite på Änglagård 2 :)
Min kusin kom hit vid halv 12, för vi skulle på Öppet Hus hos tjejen som hade sån "hudvårdsklass"
hos oss häromdan. Var där en stund. Eurostop efter det.

Sen hem, tog det lugnt.

Vi gjorde hemmagjord pizza igår, gooott :D
Min faster och hennes kille käkade här med.
Dom kollade på nån film sen. Men jag kollade på TV i mitt rum.

Var rätt trött, men la mig inte förr än vid halv 1.

Messade lite med, hihi (a)


Vaknade vid 11 idag, men gick inte upp förr än efter.
Så det blev resten av pizzan till frukost :P GOTT!

Sen har jag mest kollat på TV, kollar på Eva & Adam nu som sagt  =)
Egentligen borde man väl inte sitta inne idag, rätt fint väder med sol :P

YEYE!



Får se vad som händer imorn, antagligen nåt vikariejobb =)



PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0