You make my heart go giddyup

"Borde kanske gå och lägga sig snart."

Haha så skrev jag vid halv tolv igår kväll :P

Men mitt senaste inlägg innan detta skrevs 03.57. HAHA.
La mig en stund efter det :P
Det är lite svårt att slita sig från datorn på kvällarna nuförtiden :b

Idag vaknade jag vid 11, gick upp då med och fixade frukost.
Blev TV och datorn sen.

Vid halv 2 cyklade jag in till stan, köpte tygskorna på H&M.
Provade även ett par chinos, likadana som jag beställt fast blåa.
Ville prova storleken jag beställt så dom satt bra, det gjorde dom :)

Cyklade och mötte Tilda vid Frennarpsskolan sen.
Skulle följa med Tilda på en grej, men det kan vi ta senare ;P
Sen var vi snabbt hos henne, sen cyklade vi till stan.
Kollade lite, sen cyklade vi till Eurostop. Hittade en klänning på Store! :)
La undan den till imorn, Tilda la med undan en likadan till henne ;D Så det blir nog klänning på lördag iaf =)

Hem sen. Käkade, tagit det lugnt bara.

Imorgon blir det stan och träna med Tilda, för det blir nog inget jobb.
Lön imorn med :D:D

Sen blir det väl bara lugnt på kvällen.

Jobba på lördag, även HP nu på lördag med. Tjejen där var sjuk.

Sen feeeest på lördag då :) Födelsedagsfest/förfest. Sen stan :)
Hoppas det blir väldigt bra :)


Får se när man lägger sig idag :P
Hoppas på att en viss person kommer in på msn snart (a)



PUSSPUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0