2009

I onsdags (NYÅRSAFTON) så kom Lou till mig vid 8.
Vi gick direkt hem till Samuel. Tilda kom ner och mötte oss, och så skulle vi köpa cigg på macken, men det var ju klart stängt.

Sen var vi hos Samuel ett bra tag, drack och hade det kul! Såg på en massa fina fyrverkerier på tolvslaget.
Gick in till stan sen, mötte Jenny & co. Skoj!
Köpte cigg på Mårtensson, sen åkte vi lite på isbanan på Stora Torg :D
Haha. Sen gick vi till Valentine. Enda stället öppet typ xD Men det var rätt skoj.

Efter 3 gick vi hem. Var en stund hos Sam, pratade lite och tog mina grejer.
Sen gick Lou och jag hem till mig och sov.

Igår vaknade jag vid 11, Lou var halvvaken med somnade om :P
Jag lät henne sova, jag kollade på TV. Sen kom hon, och då kollade vi på TV.
Det var Vänner-maraton på Kanal 5, så det kollade vi på.

Mamma & pappa kom hem runt 4 sen. Vi såg på TV.
Lou käkade hos oss igår med :) Sen såg vi klart Vänner, sen gick hon hem.

Tog det mest lugnt sen. Kollade klart på den Mumien med pappi, sen såg vi även Mumien - återkomsten.
Sen kollade jag på Mordkommisionen och la mig sen.

Vaknade vid halv 12 idag. Mest kollat TV.

Halv 5 börjar Yrrol, så den ska jag kolla på :D
Haha, så jäkla dum men bra den är.

Imorgon är det jobb, sen ta det lugnt väl.
Hitta på nåt med Tilda (och kanske Lou) på kvällen.



CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0