Fuld af nattens stjerner

Idag vaknade jag (typ), var halvvaken av att en man från HFAB ringde.
Vi ska sätta in nåt slags "skydd" till duschen så det inte kommer så mycket vatten utanför.
Han ringde vid kvart över 7. Kom några minuter senare, och kollade.

Gick och la mig sen igen. Skulle gått upp vid 9, som alarmet var på.
Men var för trött :P Så gick upp efter 10 sen.
Kollade på TV, käkade frukost; havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt, yum-yum!

Vid 12 blev det att jag fixade lunch, pasta & pastasås.
Sen skulle jag vara på Arbetsförmedlingen 13.15, sen träna.
Styrketränade, skönt! Solade med :)
Hem sen. Tog det lugnt.

Vi beställde thaimat idag, gött. Kändes lite dumt efter att man tränat bara -_-
yeye.

Tar det lilla lugna nu bara.
Lägga mig i tid idag tänkte jag, rätt trött nu.

Ska strax fixa te och ta en apelsin ♥
Kolla på Andra Avenyn med =)


HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0