I had a little bit to much, all of the people start to rush

Igår tog jag bara det lugnt, hmm. Datorn, TV/film ^^

Vaknade vid 11 idag.
Kollade lite på Hipp Hipp - Paw Rihk-titt xD Ska se klart det nu btw, sen lite SATC (längesen!)

Käkade till Hipp Hipp med, sen drog jag in till stan efter halv 1.
Träffade pappa med, som jag fick pengar av. Tack ♥
Sen träffade jag Tilda i stan. Vi gick runt och kollade lite.
Sen skulle hon färga sitt hår, så då passade jag på att köpa presenter till henne.

Skriver inte vad, ifall hon skulle läsa ;D Men det blir nog bra i alla fall :D
Köpte även nya fina örhängen till mig själv. Hjärtan =)

Sen var jag med Tilda när hon gjorde klart håret. Hem sen.

Sitter lite här nu, men ska kolla på TV.

Ikväll blir det bara lugnt.

Imorgon jobb, sen Väla med Tilda och hennes familj :D


SEN PARTYYYYYY PÅ KVÄLLEN :D:D
Sa till Tilda innan att det känns som när man var liten och skulle på kalas :P
Hon fyller ju faktiskt 20 år, min brud ;)
YES!




bild 1: en av Tildas presenter ;)
bild 2: den andra. rooosa :D Nyfikna va? ;)




bild 1: Blev även schampoo & balsam till mig.
bild 2: Örhängena! =)


Nu blir det Hipp Hipp, sen mat - tacos!



CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0