Update!

Yes, finally mina vänner.

Får väl ta från början då ;P

13/1:
Städade första dagen på Servera. Mycket att göra, och segt.
Träffade min "farfar" iaf :)
Efter jobbet tog jag det bara lugnt.
På kvällen kollade jag på Batman - The Dark Knight & Vänner.


14/1:
Började jobba klockan 6 >.<
Var klar innan 12.
Jag kollade på Mumien - Drakkejsarens grav, igen :P


15/1:
Jobbade även idag. Blev klar vid 1.
Var lite på Eurostop, sen en sväng hos Tilda.
Vid 6 träffade jag Tilda, vi cyklade in till stan och köpte med mat från Blue Thai. Gött!
Dock blev jag mätt fort. Tappade min mat på golvet med xD
Vi kollade på Fjorton Suger samtidigt. Den är braa =)
Sen kollade vi på Bear Grylls på Discovery. Han ska överleva i naturen i olika länder.
Äter massa äckligt och sånt. Ex. råa gettestiklar (!!) euuuwww.
Sen gick hon hem. Jag la mig.

16/1:
Jobbade idag med, sista dagen. Tog lite längre tid idag, men ändå snabbt.
Kom hem efter 1, tog det bara lugnt.
Cyklade hem snabbt, sen bussen till stan. Svinkallt ute ju. Gick en stund med Tilda.
Sen hem, käkade. Tog det bara lugnt. På Spåret & Sweeney Todd med mammi & pappi.
Somnade dock sista halvtimmen av Sweeney Todd.
Såg klart ett avsnitt av Mordkommisionen, sen lite annat på TV.



17/1:
Upp vid 8, jobba.
Var klar innan 10.
Yeye. Fick mig en promenad iaf :) Tog det lugnt på dan.
På kvällen var jag, Tilda & Jenny :D hos Sam och drack, pratade, skrattade, lyssnade på musik. SKOJ!
Drog vid 11. Tilda var asfull, haha xD
Hängde på Valentine, cuz it's the place to be, haha. ^^
Runt 2 bestämde vi oss för att gå. Jenny cyklade och Tilda och jag tog bussen, skönt.
Tog mina grejer hos Sam, cyklade hem sen.

18/1:

Tog det mest lugnt igår, rätt skönt.

Kollade på TV, la mig vid 12.


Idag har jag också tagit det lugnt, ledig ju. Hihi.
Nu har jag iaf bloggat, skönt ;P

Kommer ett inlägg till strax med mina favvo-bloggisar :)
Både "kända" bloggar och lokala från Halmstad ;D
Kanske är din med ;)

Sen ska jag ta en apelsin, göra lite te och dricka vatten.
Spela Backpacker sen :D

Sen kommer Lou hit, vi ska kolla på film :)

Imorgon ska jag träna :D och ringa till körskolan.
Bara för man inte jobbar behöver man inte vara lat :) När jag har tränat, eller senare ska jag ut och gå!

HA DET!






Min brorsa ramlade med cykeln innan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0