Update

Ja, har ju inte skrivit om i lördags :)

Jobbade som vanligt. Var klar vid 10.
Hem, duscha och fixa sig.
Sen kom Tilda och hennes familj och hämtade mig, vi skulle till Väla :)

Vi var först inne på Ikea.
Sen Väla, Tilda och jag gick runt och kollade i affärer. Sen käkade vi.
Jäklar sikken kebabpizza! God, men stor :P
Tilda handlade på Systemet med :P

Gick ett tag till sen. Sen åkte vi hem.

Kom hem, tog det lugnt, duschade och så.
Vid 6 kom Lou hit, vi lyssnade på musik. Sen kom Tess med :)
Fixade hår och sånt, sen gick vi till Sams lägenhet.
Där drack vi, spelade Sanning & Konsekvens (en av Tildas presenter till mig) :P, fixade oss och hade skoj!

Runt tio så drog vi oss bort mot Nyhems studentghetto. Där var det fest hos Philip & Jocke.
Det var skoj! Sen gick vi in till stan.
Vi var på Valentine ett tag, men Tilda mådde lite dåligt sen :/
Så jag, Tilda & Lou gick. Blev mat från Pastahuset att ta med, yum!
Sen även in på donken där det blev pommes, vitlöksdip och hot wings. Sååå gooott :P

Väntade på bussen sen ett tag, sen hem!
Jag & Lou käkade maten samtidigt som vi såg på The Perfect Man.
Somnade dock i filmen. Vaknade precis till slutet :P

Sen blev Lou störd av två killar som ville ha dit henne till dom, haha :P
Somnade typ vid 6.

Sen sov vi till ett. Käkade god frukost sen :P
Tog det mest lugnt sen.

Vid 4 åkte Lou hem.

Tog det lugnt på kvällen, hade tråkigt :(
Kollade på lite SATC innan jag somnade iaf =)

Idag ringde dom från vikariepoolen vid 8, skulle vara vikarie på Snöstorpsskolan,
10.20-12.30. En klass med 1:or.
Fatta vad ungarna kunde svära och säga fula ord?! 7 bast för fan!! :O
Sick ^^

Var hemma en stund efter det, sen skulle Tilda och jag träna.
Gick lite i stan, sen käkade vi. Hann dock bara sola för jag skulle ha körlektion :P
Gick bra på den förresten =)

Hem sen, käkade.

Var nyss på Eurostop med mamma. Köpte popcorn & Cola Zero.
Skulle haft ananas med, men den kostade 40 spänn på Coop.
Gick dit, för popcornen var slut på WIllys >.<


Fan, har ont i halsen. Vill inte bli sjuk :(
PISS!
 
Får ta och göra en kopp med varmt vatten och honung ♥

Imorgon blir det träna med Tilda iaf, om hon kan =)
Annars gör jag det själv - styrka och simma! ♥



bilder från i lördags:



bild 1: Min "lilla! pizza
bild 2: Tilda på Väla, när vi äter. Hennes min med ;)



bild 1: Tess och en lyktstolpe ;D
På väg till Nyhems studentghetto.
bild 2: Tilda & Tess ;)



bild 1: Lou & Tilda, haha.
bild 2: Jenny, Emelie & Louise.



bild 1: Något suddig bild på mig & Lou.
bild 2: Dom pommesen satt UNDERBART fint sådär vid halv 2 ;)



Denna bilden på Lou som käkar hot wings får avsluta kvällen!


Tack alla för en rolig kväll! :)



Nej, nu ska jag duscha och sen kolla på SATC med gottit!


HA EN BRA KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0