You are the dancing queen

Vid kvart i åtta ringde jag min Tessilita! Skulle fråga om hon fick mitt sms jag skickade innan idag (igår).
Sen bestämde vi att vi skulle ses :)
Så vi träffades vid ICA, köpte Sprite & marshmallows. Yummie!
Hem till henne sen. Såg Semestersvenskar och Made in Sweden på TV.
Kollade lite skit på datorn sen.

GAAH, pucko.
Vet inte riktigt vilka som läser min blogg, men tänker inte vara hemlig om nåt.
I alla fall, min bästa Tess berättade för mig att mitt ex Johan skrev "hej snygging" till henne på msn förra veckan!
MAN BA JAAAAAAAA. Idiot säger jag bara. Han är inte nån som gör så, varken skriver hej snygging,
eller till sitt ex kompis!!!! FYFAN. Arg blir jag bara, inte ledsen. Fyfan vad sorgligt.
Ville bara dela med mig av detta.


HAHA ^^ Patetiskt.

Yeye, stack hem från henne efter elva.
Sitter här nu, men måste sova snart.
Ska upp vid 9 för att boka tid på Salong Eurostop där Tess jobbar.
Ska fixa tid vid 10. Boka till Tilda med som ska va efter mig.
FINALLY! Så blir man snygg till helgens kalas ;D

Hihi.


Juste, Tess ska nog med på lördag med :D SKOOOOOOOOOOOJ! <3



NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0