You can't steal my love

I söndags var mamma, pappa och jag på Verona och käkade, gott!
Till förrätt tog vi vitlöksbröd och sniglar :P Gott!
Sen tog jag oxfilé, med massa gott till.

Hemma sen kollade vi på film och käkade godis.

Igår tog jag det mest lugnt på dan. Sen vid 6 skulle vi till mammas kompis, som också är pappas kusin.
Mammas andra kompisar med barn var också där. Kul!
Käkade god mat, pratade, spelade wii m.m.
Mamma, pappa och jag var kvar sist :P

När vi kom hem satt jag vid datorn, blev lite sent :P

Idag har mamma, pappa och jag varit iväg lite.
Fikade på Espresso House på Eurostop med. Tog en Vanilla Latte. Den var asgod! Min nya favorit ;P

Hemma nu. Ville att mamma skulle sätta upp mina tavlor, men väggarna är ju helt cp :(

Well, well.

Ta det lilla lugna då.

Imorgon är det jobb, woohoo. Men cash ju ;D


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0