36 dagar

WII, om så många dagar fyller jag 20 :DDD (eh, skrev nyss 18 istället för 20) DOH?
xD

Igår så var det jobb, fick även städa på H&M i stan (vikarie), MONEY MONEY MONEY :DD

Hem sen, tog det lilla lugna. Juste, fick lön från Concilia igår :D THÄNKS (<3)
Sen blev det stan med Tilda. Kom endast hem med tre par trosor från Lindex (behövligt),
och Fenjal body lotion och duschcremé som jag köpte till mammi :) 31, 50 kr!

Hem sen, chillade. Vi köpte kinesmat :] Sen köpte min faster dricka åt mig :))) Sneellt.

Tess kom hit efter jobbet, jag fixade mig och sen drog vi till Citygross.
Köpte lite snacks, och sådant. Hem till Tessi sen, där hon fixade sig.

Sen drack vi, spelade vårt egna ölspel och diggade najs musik :D
Blev både, 60-talsskiva, discoskiva, smurfhits, the sounds och nån oldie :D FETT NAJS

Runt 12 cyklade vi in till stan, drog till tre hjärtan :D Riktigt ösigt där, SKÖJ med min dam :D
Dansade, och drack ;D NAAAJS! Sen blev det mat från donken (Y)

Tack för kvällen Tess :D <333

Ringde och väckte en söt när jag kom hem, hihihi.
Pratade en stund. Somnade dirr sen när jag hade lagt på.

Inte såå skoj att gå upp runt 8 idag för att jobba.
Gick bra iaf, hem sen och kolla film och så.

Rätt seg idag ._. Men men.

Var på Eurostop innan. Köpte vindruvor, läsk och tidningar :D
+ en body lotion från Apoteket, mango & passionsfrukt, gott? oja!


Kollar på Fucking Åmål nu, wej.


 

1. Min drinkie
2. Tess är DJ




3. Tess skulle se hur många baconsnacks hon fick in i käften :D
4. Dancing our asses off



5. ohyes


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0