Favorit i repris

sätt på din musik så att den spelar blandade låtar,

efter varje fråga trycker du på "nästa",

använd låttiteln som svar på frågorna.

 

 

1. Hur mår du idag? Bleeding Love

2. Kommer du komma långt i livet? Alla som inte dansar

3. Hur ser dina vänner dig? Nattens drottning

4. Kommer du att gifta dig? Julen är kommen

5. Vad är ditt livs themesong? Brother oh brother

6. Vad är ditt livs historia? Adios amigos

7. Hur är skolan för dig? There you'll be

8. Hur kan du komma framåt i livet? Shake that ass

9. Hur kommer imorgon vara? Nothing's gonna change my love

10. Vad är det bästa med dina vänner? Enter the dragon

11. Vad finns i lager för nästa vecka? Kingdom & Glory

12. Vilken låt beskriver dig bäst? Teenage lobotomy

13. Hur är det med ditt liv? The lonliest city of all

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Jånni Balle

15. Hur ser världen dig som? Being boiled

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Vittring

17. Vad tycker dina vänner om dig? Flickorna på TV2

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? I samma bil

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Mercy

20. Har du en djup och mörk hemlighet? Make love in this club

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Rhytm of the rain

22. Hur kan jag göra mig själv glad? Nu tändas tusen juleljus

23. Kommer jag någonsin ha barn? Rock your body

24. Vad är några bra tips till mig? Bonka bäver

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Visa vid vindens ängar

26. Vad är min danssång? Hugger i sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0