Hej, jag har tråkigt

 

jag är: trött som fan
livsinställning: PARTY
har: massa gott
tillber: ingen vafan
är: trött sa jag ju?
avslappnande: sova
drömmer om: det du
beroende av: socker
talanger: vetifan
är svag för: söta pojkar ._.
är rädd för: hemska saker
undviker: dunno
vill ha: mys
favoritmat: kyckling
mitt favvocitat: "I just wanna feel the weight of a man on top of me", Carrie
favvoserie: SATC
favvovapen: eh?
dricker: just nu, Sprite Zero
favvolåt: många
band jag lyssnar mycket på: En del
favoritband: -
samlar på: inget
skönaste gitarrsolo/sling: huh?
instrument: -
tatueringar: 3 (4)
piercings: öronen, 2
främsta åsikt: duh
tycker mycket om: mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0