Liten update

Glömt att skriva lite :b

I lördags så städade jag på H&M som vanligt.
Träffade Tilda i stan sen, gick runt lite. Skulle ha tränat, men Nautilus stängde ju 2 :/
Så gick lite i stan till, sen hem.

Tog det bara lugnt sen. Vid 6 ringde Tess och frågade om vi skulle hitta på nåt.
Jag käkade mat, sen träffade jag henne på Citygross. Köpte lite gottit (Vanilla Coke (<3!), chips och choklad.

Hem till henne sen och kollade på Sommarkrysset. Satt lite vid datorn sen med, och Tess ville ut :P
Pepp som fan blev jag med, så det blev så :D Hon fixade sig hos sig, sen cyklade vi hem till mig,
där jag fixade mig. Sen cyklade vi till stan, ställde cyklarna på torget. Gick sen till Victoria som fyllde 20 :)
Trevligt! Sen blev det stan. Gick in på Harrys (dock var det typ bara 40+ där xD)

Så blev det Tre Hjärtan sen =) Där va kul! Köpte en drink och delade på.
Haha, vi skrev på mobilen vad vi ville ha; "En söt och fruktig drink, 6:a". Annars hade dom typ inte hört oss xD
Gick en liten sväng sen när dom stängde. Sen blev det donken, ingen mat för mig dock.

Sen blev det hemfärd på cykel! Satt lite vid datorn och kollade lite TV när jag kom hem.
03.40 sa jag godnatt =)


Vaknade först runt 10 igår, kollade lite på TV. Men var så trött så la mig igen vid 11.
Vaknade runt halv 3 :P Satt vid datorn. Tog det lugnt bara.

Tess kom hit vid 8. Fixade mat sen.
Vi kollade på TV och så. Följde henne vid 11. Blev datorn sen.


Jobbat idag då, städat ABB och skåp på Fundia =)
Tog det lugnt hemma sen.

Imorn efter jobbet blir det ett litet bankärende och körskolan med tror jag.


Nu ska jag kolla på When a man loves a woman ♥ och måla i min målarbok!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket :)

2009-07-13 @ 20:03:53
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0