Sunday

Vaknade först runt 8 idag, men somnade om. Vaknade vid halv 12 sen, gött.

Gick upp, fixade frukost och kollade på Wallander, Afrikanen.
Sen drog jag till Nautilus. Dom öppnade klockan 2, jag var där tjugo i. Haha!
Var först inne :D Haha.

Gymmade, gick på ett löpband, och simmade. NAJS!
Sen cyklade jag hem till Tess efter och hämtade lite grejer jag lämnade där i lördags.
Home sen.

Käkade mat och kollade på Wallander, Byfånen.

Chillat lite sen dess bara, datorn och så.

Såg nyss Wallander, Kuriren med mammi och pappi (den nyaste)
Lite Wallander-dille idag, ye!

Nu sitter jag här, pratar med söt på msn och läser bloggar.
Känner mig rätt seg nu, så det blir nog sova snart.

Jobba imorn. (fjärde jobbveckan av femte :D) Går snabbt!


PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

har du sett den engelska wallander med kenneth brannagh? : P

2009-07-26 @ 22:07:36
URL: http://jennners.blogspot.com
Postat av: jenny

jorå, bara det att de pratar engelska men det utspelar sig i skåne och alla namnen är svenska och det känns lite konstigt.

2009-07-26 @ 22:13:22
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0