Torsdag

Idag har jag jobbat, var klar 9.
Sen stack jag till Nautilus, gymmade och simmade. Skönt!
Efter det var jag på körskolan och gjorde "teoriprov" på datorn.
Sen blev det AF med för att redovisa min arbetssituation.

När jag kom hem så käkade jag, såg lite TV och vilade med.

Sen har jag kollat på massa bra filmer, var ju så tråkigt väder innan.
Juste, blev totaldränkt när jag cyklade till Nautilus. Inte så skoj!

Som sagt, film. Kollade på Vingar av glas, Tsatsiki - Vänner för alltid, Svart Lucia och nyss Änglagård ♥
Köpte vindruvor innan med, yummie.

Msn och musik nu =)

Så blir det väl sova snart.

Imorgon slutar jag vid samma tid som idag typ :D Men då ska jag hem och sova ;)
Sen hoppas jag på att få träffa Tilda :)

Annars vet jag inte vad som händer i helgen..

Sista jobbdagen för denna veckan imorn då. Sen har jag jobbat 3 av 5 jobbveckor :D



godnatt, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0