Update

Sorry, har varit lite dålig på update. Har hittat på grejer ju :b

I Torsdags så jobbade jag på Concilia, 08.30 - 16.30.
Tog det mest lugnt när jag kom hem. Vid halv 8 så kom Lou hit. Så gick vi till stan.
Mötte Tilda utanför Concilia sen :)

Gick till bion och hämtade ut biljetterna. Sen käkade Tilda på donken.
Bion sen. Filmen var mycket bra och rolig :D
Nu vill jag se Baksmällan med, enligt en viss mister så skrattade han från början till slut :D Haha

Kom hem vid halv 1, söt ringde så vi pratade lite :)
Kollade lite 2 ½ men, la mig sen.


Var trööött när jag vaknade i fredags. Jobba med, 08.30 - 15.00
SEGT. Så jävla skönt att få sluta. Mötte Kalle på Sodexho för att gå kortet till HP + nycklar och kort till Fundia.
Hem och duscha och fixa sig sen.

Sen cyklade pappa och jag in till stan, satte oss på Harrys. Köpte dricka.
Mamma kom efter 5, för hon hade jobbat :)
Beställde mat då. Kycklinvingar tog alla, fan vad gott :) Köpte en drink med, asgod.

Sen köpte vi en varsin Piña Colada på Verona, sen hem.

Kollade på TV. Ringde söt med och pratade med honom lite, då hade han varit på bio :)
Sen smsade han runt 1 igen, var vaken då :b Somnade sen igen.

Upp och jobba igår, städ på H&M och HP igår med. Sen hem och med mamma och pappa till Eurostop.
Sen blev det Citygross och Intersport, där jag köpte ett par snygga och sköna shorts för 50 spänn ;)
Hem sen.

Tog det lugnt sen bara. Vid 6 kom Tilda hit. Jag käkade, och hon gjorde sällskap :)
Sen gick vi till Östra Stranden för att möta Lou och hennes syster. Skulle spela minigolf.
Dock var det fullt på Japan, så skulle spela på en annan. Birthe mådde dock inte så bra, så dom gick hem :/
Så Tilda och jag spelade. Men FAN vilken svår bana :O Gick inte bra. Tror Tilda vann, om jag räknade rätt xD

Sen gick vi lite på stranden efter vi hade spelat färdigt. Gick in till stan med :)
Satt på en bänk och kollade på folk :P Massa turister.

Hem sen. Satt lite vid datorn när jag kom hem. Kollade lite TV, la mig sen.
Så smsade söt, så då smsade vi lite. Sen ringde han med :) La mig sen.


Vaknade runt 10 idag, kollat på TV typ. Pratar med söt på msn nu :)

Vid halv 3 ska vi hem till mina kusiner och fira min ena kusin som fyllde 19 i onsdags.
Skulle nog grilla med. Skoj skoj :)

Det var allt, orkar ni läsa? xD Muhaha.


PUSS

Kommentarer
Postat av: jännu

baksmällan är jättebra, gå och se den!

2009-07-05 @ 17:01:51
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0