Brännö serenad

Ja fifan, igår var det ju lite skakigt.
Skulle ju va med Tess med. Tur att hon skulle det :)
Vi käkade här, sen va vi en sväng på Lidl.

Kollade på Fjorton Suger sen, och började kolla på Nionde Kompaniet. Sen följde jag henne lite.

Hem sen, datorn.

Upp vid halv 7 idag, skulle ju få gå till jobbet. Men pappa skulle röntgas idag, så fick åka med honom och mamma.
Jobba då, seegt.

Efter jobbet var jag hos cykelhandlaren, pratade lite med honom om cykeln.
Sen till mammas jobb, körde hem och hämtade cykeln. Sen lämnade in den, sen handla lite på Maxi.
Hem sen. Maaat.

Satt vid datorn sen. Kom på att jag ville klippa lugg :D Så drog på mig kläder och drog till City Gross där Tess va.
Sen hem till henne och klippa. Tack snutti :D Kollade Grey's och lite Girls of the Playboy Mansion.

Drog hem till Lou (eller ja Madde då) sen för att dricka kaffe :) Trevligt att träffa henne, längesen ju! ;O
Kollade på SATC med =) Hem sen.

Borde typ sova nu, söt skulle ju sova nu.

Bild på luggen kommer imorn =)


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0