Peace & Love

Igår la jag mig vid elva. Var trött!

Upp vid 7 idag, duscha och käka frukost. Stack klockan 8.
Jobba! Fick börja med ett nytt projekt idag, yey :)

Kom hem efter halv 5, bara slappat. Älska vädret asså!

Var på Eurostop innan, köpte frimärke och postade brev.
Willys med. Blev cola och godis...xD

Sitter vid datorn nu och pratar med söt på msn :*
Blir kolla lite rejseholdet♥

Jobba imorn med, hallelujah!
Apropå jobb så får jag vara på pappas jobb och städa för tredje året i rad. Inte roligaste stället, men cash :D
Kan ju stället nu ;P + två lördagar på HP! Kommer bli massa pengar för mig i sommar ;D FETT NAJS!

Peace & Love ja, en musik festival i Borlänge 22-27 juni som Tilda och jag sms:ade om innan.
Hade varit så KUL! Massa bra artister med:

♥  Thomas Di Leva
♥ Laleh
♥ A Camp
♥ Backyard Babies
♥ Keane
♥ Kleerup
♥ Lars Winnerbäck
♥ Lykke Li
♥ Promoe
♥ The Soundtrack Of Our Lives
♥ Thåström
♥ Alice in Videoland
♥ Erik Hassle
♥ Mando Diao
♥ The Sounds
♥ Timbuktu
♥ Ulf Lundell
♥ Anna Ternheim
♥ Hello Saferide
♥ Håkan Hellström
♥ Miss Li
♥ Moneybrother
♥ Sugarplum Fairy
♥ Titiyo


ÅHH GE MIG! Hade varit så jäkla skoj :)
Får väl se. Är ju snart dock...

Annars blir det la Way Out West i gbg 13-15 augusti! Men ååh, lasse, lykke li, miss li och håkan :(
MIIP!


Nepp, nu blir det rejseholdet. Sen Fjorton Suger ♥


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0