Segt

Kollade på Wallander - Skulden igår på dagen, som pappa laddat ner. Den va bra.
Tog det lugnt sen. Duschade vid 3.

Vid 5 typ kom min faster, hennes man och min ena kusin. Käkade mat, goott :D
Jordgubbar med, sen stack jag till Tilda.

Fixade håret, sen mötte vi Lou och hennes syster. Sminkade mig sen.
Började dricka och ha skoj sen!

Runt tolv drog vi in till stan, men Tilda och jag var bara på donken :b
Blev chicken mcnuggets meny. Söt ringde på vägen med :D Pratade. sötsötsöt.
Cyklade hem sen, Tilda till Sam och jag hem.

Skickade ett sms till söt när jag kom hem, så ringde han igen :) Pratade en stund, sen la jag mig.
Var gott med käk, fast pommesen var kalla :D

Upp efter 9 idag. Frukosten blev bara ett glas juice.
Jobba sen, tog typ lite mer än en timme.

Hem sen, kolla TV, åt och vila lite. Inte gjort så mycket annars.

Vid 5 var jag utanför Tess jobb när hon slutat, så köpte vi godis och dricka på Coop.
Hem till mig sen, jag käkade good mat.

Nu bloggar jag och Tess tar en powernap på min säng.
Hem till henne sen och kolla film :) Blir nog I taket lyser stjärnorna igen :b Tess har ju inte sett den.
Kanske nån mer film med.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0