Sunday

Var hemma hos Tess igår, kollade lite på Sommarkrysset.
Sen I taket lyser stjärnorna igen xD Sen lite av Lust och fägring stor :)

Cyklade hem sen. Satt lite vid datorn.

Mamma väckte mig vid 10 idag, för vi skulle till mormor och morfar.
Upp sen, käka frukost och duscha. Åkte sen, mamma, pappa och jag.

Kom dit, umgicks och så. Min morbror var också där. Sen åt vi god mat + efterrätt.
Sen kollade vi i tidningar och pratade och så. Fika sen.

Åkte runt 4.
Inom Tilda med, skulle hämta mitt smink och mina två cider + lämna en film som Annelie ville låna.

Hem sen, käkat och kollat på TV.

Pratar med söt på msn nu, för nu är han hemma :D





Fick det här kortet av morfar.
Jag hos dom förra sommaren när jag sköt med luftgevär :P



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0