Weekend

Yes, igår var det jobb. Seegt. Efter jobbet blev det träna, och gå lite i stan med Tilda.

Följde med henne hem sen, gjorde mat och käkade. Såg på TV med.
Söt ringde med :*

Vi såg på Big Brother, fast såg inte så länge för Tildas mamma kom hem hem. Skulle få skjuts hem =)
Skönt att komma hem i bil. Ringde (och väckte) söt när jag kom hem :b Jaa, men han sa ju att jag fick (a)
Pratade en stund, sen la jag mig.

Vaknade först vid halv 7 imorse, sen vid halv 9. Gick upp vid 11 sen. Käkade frukost och så.
Fixade mig sen. Tess kom hit runt 1, sen åkte vi till Norre Katts park.
Väntade på att kussen skulle komma, sen när han kom hängde vi saker runt hans hals.

Körde hem Tess sen, sen hem för att hämta Marcus och pappa. Sen hem till kusinerna.
GOD MAT! Var där ett tag, sen hem. Pratade med en söt igen :*

Hämtade Tess med, och nu är vi här.
Kollat film typ. Blir väl följa henne hem snart.

Jobba på H&M imorn, städ. Sen träna med Tilda.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0