It takes two, baby

Igår tog jag bara det lugnt på dan.
Vid 6 kom Meck och Kristian och hämtade mig, sen vidare mot Laholm och hämtade Lou.
Hem till Kristian sen, började kolla lite på Family Guy. Sen även fika med kaffe och kladdkaka.
Började kolla på Dawn of the Dead sen, men den slutade vi kolla på.
Pratade och kollade på lite annat sen.

Fick skjuts hem vid 12.

Käkade mat och kollade på TV innan jag la mig xD

Upp vid 9 idag, skulle till Sodexho.
Är bara kvar där till den 30 april, sen kicken :(
FAAAAAAAAN. Vad fan ska jag göra sen då?!
HELVETE! :'(


Efter mötet där iaf så stack jag till Daisy's och köpte kycklingsallad.
Mötte Lou på Nyhem sen. Hon köpte kaffe och jag läsk på caféet där sen.
Sen Simmos snabbt. Hem sen, käka. Vilade lite med.

Tar det bara lugnt nu.
Kollar på "Tre män och en baby" :b

Ikväll blir det pastasallad, goodie :D

Imorgon ska jag kanske hem till Lou vid 4-5, sova där med kanske =)

Fredag blir det bara lugnt, sen fest på lördag :D
Wohoo!




PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0