Jävla idiot!

japp, dagens pucko är härmed idioten som anklagade mig för att ha stulit hans cykel. :S
kom hem efter körlektionen, skulle precis sätta in cykeln i förrådet. så stannar han en bit ifrån mig, börjar fråga en massa om cykeln.
var helt störtsäker på att det var hans cykel. palla att han har damcykel? nejdu, det är MIN cykel lilla (äckliga) gubbe.

såg förresten honom häromdan tror jag med en likadan cykel som mig. precis som att cykeltillverkaren gjorde EN sån cykel. väldigt troligt. FUCK YOU!

nej, ska försöka att inte tänka på det. snart kommer lou hit, då ska vi ta foton ute! dock är solen borta nu? :(
ska prova en linbana på en liten lekplats här med xD HAHAHA ^^ viktigt att ha barnasinnet kvar ju (:


jag, en cykeltjuv? OFTAAAAAAAAAAAAA. in your face gubbjävel!


HA EN BRA DAG!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0