Löördag

oj, blev lite sent igår :P runt 4? jag började 9 idag och gick upp 8 xD

lou sov som en liten gris när jag gick upp iaf :D haha :P yeye, städa sen då.

kom hem runt halv 11, väckte lou. sen kom mamma & pappa hem, och då käkade vi macka.
sen stack vi till Hylte. Tatueringar! ^^ Blev mucho najs :) gjorde faktiskt ont på foten, men mer synd om lou :/
hon gjorde sin i midjan (typ?).

tog typ en timme, sen åkte vi till gekås. ville mest kolla på kuddar till sängen ("prydnads", men hittade inga.
men köpte tuggummi som är bra att blåsa bubblor med xD

sen gick lou och jag ut, hon köpte kaffe och jag fanta och ben & jerry's nya glass "wich", den var rätt god.
mötte mamma och pappa sen, köpte korv :P

hem sen.

lou var hos mig lite innan bussen gick. sen började jag kolla på en film med daniel, sen käk ^^




mitt stjärntecken; jungfrun :)



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0