Monday!

Igår kväll kom Lou hit, hon drack kaffe :P Kollade på SATC med.
Pratade med. Mihii.
Hon gick vid halv elva.

Satt vid datorn sen, la mig vid 1.

Vaknade vid 10 idag av en mardröm. Riktigt läskig! Blev jagad av en äcklig kille :( FY!
Haha ^^
Sen gjorde jag frukost; blev kaffe, knäckebröd och apelsinklyftor.

Kollade på film & TV sen.
Sen gjorde blev det goood mat.



Kycklingfilé med god krydda, rivna morötter, oliver & keso. YUMMIE!
Keso är bara för gott! Och nyttigt ;)

Fick sms av Tess vid 2 om vi skulle hitta på nåt :)
Mötte henne efter halv 4. Sen cyklade vi in till stan. Gick runt och kollade lite.
Sen cyklade vi vidare till Flygstaden. Käkade french hot dog på Maxi + en kaka.
Var också inne på Skopunkten där Tess köpte tre par fina skor :) ÖB med.

Cyklade hem till Tess sen och hämtade hennes saxar and stuff. Hon skulle klippa mig :)
Hem till mig sen. Innan hon klippte mig så  var vi på Lidl och köpte cola.
Sen klippte hon mig, det blev bra!

Kollade på TV med. Spårlöst b.la. Gaah, är så kul när dom får träffa sin familj ^^
Tårar nästan ju xD

Följde henne hem sen. Tar det lilla lugna. Ska strax stänga av här.
Kolla lite En fyra för tre sen. Nån som kommer ihåg den btw? :P

DEN ÄR BRA IAF!
hihi.

Har ingen aning vad som händer imorn. Är rätt sugen på att gå ut och gå dock :)
Nu fan SKA jag vara nyttig och träna bra! Det var ju mitt nyårslöfte. Har det gått bra? Sådär.
Funkar ju inte att vara nyttig och träna ibland. Nej, det får bli skärpning med träningen!
YEYE.


SOV GOTT!




Kommentarer
Postat av: Lou

NÖRD! Men älskar dig ändå!

2009-03-10 @ 00:41:04
URL: http://louen.wordpress.com
Postat av: emmaaaw

ÅHHHHHHHH! :) en fyra för tre!!!

fick alla boxarna i julklapp.. det äger sååååååå mkt:)

2009-03-10 @ 14:43:15
URL: http://emmaaaw.minpenna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0