Saturday night live

igår var det lugnt på dan, sen fixade jag käk och åt själv (Y) skoj skoj ^^

duschade sen och stack till ICA för att möta Tess. tio i var vi utanför, dom stängde hel xD klockan 8 då, bara för dom skulle ha personalfest -_- "vi stänger om 3 minuter", sa vakten. men vafan. vi gick in iaf.

tog läsk och kiwi ^^ heuheu. hahahaha, dagens BÄSTA; en kille något yngre än oss gick rakt in i en slags "hylla" med vitlök! rätt i skallen! xD fyfan. vi dog ^^ HAHAHAHAH. "vitlökshuvvet" xDDDDDDDDD

sen gick vi hem till henne. började kolla på let's dance, skojsigt. sen gjorde vi popcorn och kollade på hundtricket (the movie) ^^

stack hem sen, bara marcus hemma. sen kom mamma och pappa med.
satt vid datorn bara.
 
sen la jag mig.

idag gick jag upp innan 8, ville bli klar snabbt på H&M idag, och det blev jag med.

juste, jag ser tydligen ut som en alkis med. när jag hade ställt cykeln typ utanför H&M så kommer det fram en gubbe till mig och säger: "jaså, du ska till dina kompisar där borta? (pekar på alkisarna som brukar sitta på en bänk utanför Åhléns) MAN BA  VAFAN???! jag blev ju så paff med, så jag sa ju inget -_- annars hade jag väl typ sagt: är du dum i huvudet eller? jag är 19 år! eller nåt sånt :b

sen skulle jag kolla klart på Sagan om konungens återkomst, men somnade typ :b
käkade lite sen, och har bara tagit det lugnt. fixat mig och så, for tonight ^^

ska snart gå ut till bussen, som tar mig till Lou xD vara där ett tag, tills vi ska hem till Josefin. Lous klasskompis från gymnasiet. hon fyller 20 (: käka där och så.

YEYE.



HA DET SÅ BRA!



PUSSPUSS!
:*

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha! alkis-lollo! varför råkar du ut för alla cp-gubbar?

2009-03-21 @ 16:28:37
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0