Tuesday

igår var det bara lugnt, kollade TV och film, datorn. la mig redan vid elva faktiskt, och läste.

idag gick jag upp vid 11, datorn och käkade frukost.

kollat på big brother sen :b var även en sväng på eurostop med, skulle bara ta ut pengar.
hade skinnjacka på mig, wohoo :D

tagit det lugnt efter det.


IIIH, den 28:e mars ska lou och jag tatuera oss igen :D YEEEEES!
blir mitt stjärntecken på vänsta fotryggen =) i lila! iiiih :)
LÄNGTAR!


idag blir det till att ta det lugnt (as usual). GAAH!

får kanske sommarjobb på Tildas jobb i sommar = CASH! xD + att jag får jobba med henne ju :)))))))


yeye, kolla på big brother 2004 nu! (nyss 2002) xD


tog en bild på dagens outfit idag;




skinnjacka, h&m
adidas wct, team sportia
vit tee med tryck (little miss naughty), bikbok
väska, h&m
svarta chinos, h&m
sjal, lindex
vita tygskor, h&m

om jag gillar h&m? näää xD muaha.
(ursäkta lite dålig bild, spegeln är kladdig) ^^


PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0