Update

Yeees, igår var det städ på H&M as usual på lördagar.
Hem sen, tog det lugnt, käkade och duschade.

Sen kom min kusin hit, så då stack vi till "makeup-dagen". Det var rätt skoj!
Vi fick sminka oss själva, med med deras instruktioner (dom som jobbade där)
Var snabbt inne på Willys med.
Sen köpte mamma potatis på ett ställe ^^
Hem sen.

Duschade av mig snabbt och bytte om.
Sen körde mamma & pappa mig till Lou i Laholm.
Var där ett tag, satt vid datorn och så. Sen kom Kristian och hämtade oss.
Så kom vi till Meck, tog det bara lugnt först. Sen kom Simon med.
Lite senare kom två till :)

Sen käkade vi smörgåstårta, gooott!
Började dricka så smått sen, höhö.

Var en mycket rolig kväll :)
Sov över där med.

Upp runt 12 idag. Frukost: kaffe.
Jag & Lou fick skjuts hem av Kristian sen.

Kom hem, kollade på film och käkade.

Nyss käkat mat (igen). Ska snart följa med päronen till Eurostop.
Sen ska jag duscha när jag kommer hem ^^ Har inte orkat xD

Vid 9 kommer Lou hit, blir kaffe och kanske film :)
hihi.



NU KOMMER BILDER FRÅN IGÅR!















HAHA :) Kul kväll som sagt!


Snart kommer Lou och snart är det Beck.

Imorgon ska jag träna med Tilda.



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0