Why so lonely?

Blev lite sent igår, vid 2 typ :P Så la mig bara utan att kolla på En fyra för tre.

Idag vaknade jag vid halv 12 :P Men fixade frukost då iaf; äppeljuice, flingor med mjölk & lite sylt.
Kollade på En fyra för tre.

Sen fixade jag mat med; makaroner blandat med wokgrönsaker och strimlad falukorv. Riktigt gott!

Idag har bara varit segt, har bara sovit, kollat på film och så. GAAAH! Ge mig jobb :(
Varför ringer dom inte från vikariepoolen?! Han sa ju förra tisdagen när jag ringde att han skulle sätta upp mig speciellt :/
GAAAAH! :(

Nu sitter jag lite här, kollar lite på Den rätte för Rosing med.

Ska nog sova snart, så man kommer i säng i tid. Ska till farmor vid 11 med.
Typ käka där och umgås med farmor & farfar :) Spela fia med knuff med farmor as usual ♥
Sen ska jag på teorin med, suck. Känner verkligen (aldrig) för det, men men.

Ta det lugnt sen antar jag.

YEYE.


PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag undrar varför de inte ringer mig heller. och sen när de väl ringer så ska jag ha lektion...

2009-03-11 @ 00:08:13
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0