30/5

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera då!

Umgicks med Tess i onsdags, hon kom hit vid 3. Vi kollade på TV här. Sen var vi på Maxi och köpte godis.
Såklart började det ösregna när vi var på väg hem. Jätteblöta blev vi. Hem, byta kläder och äta.

Kollade på TV & film sen. Hon åkte hem vid tio.

Jag satt typ vid datorn sen, la mig.


Jobba på Concilia i torsdags 08.30 - 16.30. Va hemma lite efter jobbet, sen stack jag till Tess.
Fick mat där, goodie. Sen kollade vi på TV. Hem vid tio.

Jobb på Concilia även igår, 08.30 - 15.00.

Träffade Tilda utanför, och vi gick in till stan. Kollade i affärer, sen tränade vi.
Vi käkade på Fox and Anchor efter :D Tack babe ♥ Det var asgott, pizzabuffé och panpizza med :D GOTT!
Sen cyklade vi hem till Tilda. Kollade på TV och så. Vi väntade på Big Brother som började elva :b
Såg det, var slut 1. Då cyklade jag hem.

Jobba idag som vanligt, tagit det lugnt sen.

Ska äta lite fralla nu, sen sminka mig.

Idag ska Marcus konfirmeras, klockan 2. Tråkigt i kyrkan, men ska bli kul att träffa släkten =)
Sen smörgåstårta till käk :D

Blir la chill ikväll.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0