Antidote

Drog till Tilda efter maten igår. Kom dit, och vi kollade på TV.
Sen kom Jenny och Emelie med. Var på Tildas rum en stund och pratade, skrattade en massa.

Sen bestämde vi oss för att gå ut och gå en sväng, blev in till stan. Kollade på folk och så.
Så jävla dött och tråkigt det var. Sa det lite halvhögt med, att den här staden är tråkig! Haha.

Emelie gick hem före oss. Efter ett tag gick jag, Tilda och Jenny tillbaks till Tilda, men Jenny cyklade hem.
Tilda och jag kollade lite på TV, drack läsk och käkade popcorn och godis.

Sen cyklade jag hem. Blev sitta vid datorn ett tag när jag kom hem. Åt lite med, ashungrig ju.
Sen la jag mig efter halv 3.


Vaknade vid halv 12 idag. Se vad som händer. Tilda och jag pratade om att träna idag med. Så blir väl det.
Sen ska jag träffa Lou ikväll =)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0