HELG

i onsdags kom Lou hit efter 7 typ. jag käkade, och duschade sen.
sen skulle vi till hennes syster, köpte chips och godis med.

kom dit sen, på vallås. kollade på X men 2 =) va hemma efter halv 1 sen nångång.
kollade på TV, och Lou satt vid sin dator.

vid 9 ringde en man från vikariepoolen, sa att det fanns vik 14-15 maj, 7.00-16.00 den 14:e, och 7.30-16.00 den 15:e. han sa att han kunde ringa till skolan (Frennarps byskola) och informera dom. så ringer han upp igen och säger att dom inte skulle ha nån vikarie :S vafan! hade varit kul ju, nåt att göra liksom. och PENGAR! hoppas han ringer igen nästa vecka.

somnade om, sen vaknade vi vid 11. vi käkade frukost och kollade på Grey's Anatomy.
Huset Fullt sen med. sen skulle jag till körskolan. träffade Tilda sen och tränade. sen gick vi i stan.
hem sen, käka och duscha. hem till Tilda sen och hade "Big Brother-kväll" :P kollade på mina dvd, Big Brother 2002 och 2004, sen var det Big Brother 2002 på TV. hem efter det. var hemma vid halv 2 :P

upp runt 7 idag, fick vik på Fundia idag (dock tsm med en annan tjej). käkade frukost, kollade på TV.
stack efter 8, började halv 9. träffade den andra tjejen sen och började städa. gick bra, och blev klara tidigare.

hem sen, duscha och byta om. in till stan och till arbetsförmedligen. pratade med en kvinna där. eftersom jag har så lite jobb som jag har så ska jag få nåt som heter utvecklingsersättning. kommer få 134 kr om dagen i 15 månader. fast det var nåt med att man får det i 10 dagar, sen lämnar man in det till af, så skriver dom på en lapp, sen börjar det om igen.

köpte med en kycklingsallad från daisy's med. hem sen, kollade på skärgårdsdoktorn och käkade. den är så himla good. daimtårta till efterätt ;D
chillade vid datorn sen, och kollade på TV.

sen städade jag en massa. duktigt! tar det lugnt här nu.
ikväll blir det bara lugnt.

YEYE, ha en bra kväll!



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0