Söndag

Yes, igår var det konfirmation.
Jag och Daniel åkte i hans bil dit. Tog en timme i kyrkan, tråkigt xD

Sen hem hit, käkade och så. God smörgåstårta :D
Dom stack hem vid 6. Tog det lugnt sen. Satt vid datorn och så.

Sen kollade mamma, pappa & jag läget på Andersbergsfestivalen.
Såg några minuter av Dogge Doggelito, men vi pallar inte sån musik xD

Satte oss på balkongen, mamma och jag. Spelade lite spel och så.
Pappa kom sen med, satt där lite. Sen la jag mig vid tio, astrött!

Vaknade runt 10 idag :b Gick upp, käkade frukos.
TV och datorn sen typ. Efter halv 2 kom Tilda hit, så cyklade vi till Tylösand. Skulle kolla balen.
Fan vad jag stör mig på IDIOTER som ställer sig i vägen för andra. 
JA DET FINNS ANDRA SOM OCKSÅ VILL SE KANSKE?! Grrr :@

Såg dock inte hela, utan stack innan 5. Var inom 7-eleven och kollade med.
Sen hem, käka och så. Bara chillat sen dess.

Spelade lite spel igen på balkongen med mammi & pappi :b

Redan trött, haha. Fyfan, jobba på Concilia hela veckan :( Aja, har ju tackat ja till det själv xD
PENGAR :D Är inte så farligt.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0