Sunday

tilda kom till mig igår efter 7 nångång. vi kollade TV och hon käkade =) sen kom lou vid 9
vi kollade på filmen "striptease" med Demi Moore, bra! gottit till.

lou skulle hjälpa mig med datorn sen (JÄVLA MSN-VIRUS). tilda gick sen.
vi kollade på datorn. såg på huset fullt med :P sen gick lou med och jag fixade med datorn själv.
men det har ju fan inte hjälpt. GAAH.

satt vid datorn sen ett tag. la mig sen.

gick upp vid halv 10 idag, kollade på skärgårdsdoktorn, och drack varmt vatten med honung för halsen.
sen ringde mamma.. hon och pappa var på sjukhuset. pappa hade fått ont i bröstet så dom åkte in :/
men det verkar inte vara nåt med hjärtat iaf. skönt.

var på eurostop en sväng med, mamma kom dit sen med. vi köpte present till min faster som fyller 45 idag.
hem sen och käka frukost. tog det lugnt vid datorn sen. duschade och fixade mig sen.

vid tio i 3 kom mamma hit efter att ha varit på sjukhuset igen. vi skulle hem till mina kusiner, fira min faster lite.
fick smörgåstårta! gott :D
var där ett tag, pratade och så.

hem sen, mamma och jag var hemma lite bara. sen på maxi och köpte mat till pappa, sen till sjukhuset.
var där ett tag, sen hem. datorn nu bara ^^

söndagsparty nu! mikael persbrandt kom nyss in :D hihi.

imorn blir det stan med Tilda :)








PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0