Supersugaren

HAHAHA.
Tilda och jag satt vid dom gröna stolarna vid picassoparken (nivet), så kör en slamsugarbil förbi på slottsbron. På sidan av den står det Supersugaren. Fan vad kul xD

Hihi. Hade en mysig dag med min bästa babe :)


Imorgon ska vi med träffas, gå till Citygross b.la. Har bara hunnit vara där en gång, och det var en snabbis.
Innan vi ska ses ska jag dock cykla in till stan snabbt och köpa tröjan :D La undan den nämligen =)
Sen träffa min babe! Ska nog bjuda henne på donkens nya McFlurry; Marängswiss :D Såg god ut.
Hon bjöd ju på macka idag ;D

Yes, yes.

Nu sitter jag här bara, pratar med roliga filurer på msn och lyssnar på min älskade Håkan Hellström. Fy fan vad han är underbar ♥


Just nu känner jag mig glad, det är bra, behövs verkligen.
Ser fram emot lördag med, då blir det utgång med min älskade babe (kanske Jenny med)! Ska bli kul :D




♥ If that ain't love, then I don't know what love is



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0